Προσωπική στρατηγική βελτιστοποίησης
Τι κάνουμε?
-
Αναλύουμε τη συνολική ορατότητα του ιστότοπου σε μια ευρεία λίστα σχετικών αναζητήσεων χρηστών.
-
Αναλύουμε τους ανταγωνιστές για να αποκτήσουμε μια εικόνα για το θέμα και τη ζήτηση, καθώς και ποιοι παράγοντες θα πρέπει να εργαστούν πρώτα.
-
Μελετάμε τη δομή του ιστότοπου των ηγετών θέσεων και το προφίλ συνδέσμων τους.
-
Κάνουμε ανάλυση ζήτησης.
-
Με βάση τα δεδομένα που συλλέγουμε, ετοιμάζουμε μια στρατηγική βελτιστοποίησης και ένα λεπτομερές πλάνο εργασίας για αρκετούς μήνες.
Αποτέλεσμα: κατανόηση της αγοράς, εντοπισμός δυνατών και αδύνατων σημείων των ανταγωνιστών, σαφής αλγόριθμος για την ανάπτυξη του έργου και για την αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας..
Τεχνικός έλεγχος του χώρου
Τι κάνουμε?
Πραγματοποιούμε λεπτομερή έλεγχο του ιστότοπου για να ελέγξουμε αν συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις της Google και να διορθώσουμε τις ελλείψεις που εντοπίστηκαν.
Κατά τη διάρκεια του ελέγχου, ελέγχουμε 260+ παράγοντες που χωρίζονται σε 5 κύρια στάδια:
-
Δομή τοποθεσίας
-
Εσωτερική ανάλυση της τεχνικής κατάστασης.
-
Ανάλυση περιεχομένου.
-
Ενοποίηση με μηχανές αναζήτησης και κοινωνικά δίκτυα
-
Ρύθμιση συστημάτων ανάλυσης ιστού.
Αποτέλεσμα: μια λεπτομερής τεχνική εργασία, η υλοποίηση της οποίας θα φέρει τον ιστότοπο σε πλήρη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις των χρηστών και των μηχανών αναζήτησης.
Βαθιά εργασία στη σημασιολογία
Τι κάνουμε?
-
Συλλέγουμε σχετικές λέξεις-κλειδιά για να καλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερο την εξειδικευμένη αναζήτηση.
-
Ομαδοποιούμε τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούμε για τη δημιουργία κατηγοριών και σελίδων προορισμού.
-
Καθορίζουμε τον ανταγωνισμό συχνότητας και ζήτησης για κάθε cluster (λαμβάνονται υπόψη η περιοχή και η εποχικότητα). Επομένως, δίνουμε προτεραιότητα στις εργασίες για τη δημιουργία σελίδων προορισμού και την αλλαγή της δομής του ιστότοπου για την επίτευξη KPI.
Αποτέλεσμα: μια πλήρης λίστα λέξεων-κλειδιών που χρησιμοποιούν οι χρήστες για να αναζητήσουν την επωνυμία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Προσδιορισμός λέξεων-κλειδιών για τις οποίες μπορούμε να ξεπεράσουμε τους ανταγωνιστές στα SERP ταχύτερα και φθηνότερα.
Δημιουργία δομής ιστότοπου και λίστας σελίδων προορισμού
Τι κάνουμε?
-
Προετοιμάζουμε τη δομή του ιστότοπου σύμφωνα με τη συλλεγόμενη σημασιολογική βάση, τη θεματολογία και τις ανάγκες του ιστότοπου.
-
Ετοιμάζουμε λεπτομερείς όρους αναφοράς για τη δημιουργία κατηγοριών, υποκατηγοριών, φίλτρων και σελίδων προορισμού στον ιστότοπο.
Αποτέλεσμα: κατηγορίες, φίλτρα, υποκατηγορίες και σελίδες προορισμού για σχετικές αναζητήσεις.
Εσωτερικοί σύνδεσμοι και αύξηση στον πίνακα εξωτερικών συνδέσμων
Τι κάνουμε?
-
Ετοιμάζουμε μια σύντομη εσωτερική σύνδεση για να κατανείμουμε σωστά το βάρος εσωτερικού συνδέσμου μεταξύ σελίδων προορισμού σύμφωνα με τη συχνότητα των λέξεων-κλειδιών και την ανταγωνιστικότητα.
-
Εφαρμόζουμε ασφαλείς μεθόδους για εξωτερικούς συνδέσμους, χωρίς τον κίνδυνο κυρώσεων της Google.
-
Η Netpeak έχει το δικό της τμήμα δημιουργίας συνδέσμων - συλλέγουμε μόνοι μας μια βάση δωρητών και δεν αγοράζουμε αυτόματα συνδέσμους. Έτσι, ελέγχουμε πλήρως την ποιότητα των συνδέσμων και τη δυναμική της γενικής μάζας συνδέσμων.
Αποτέλεσμα: τακτική και ασφαλής αύξηση της μάζας του εξωτερικού συνδέσμου. Γνωρίζετε πάντα πόσο από τον προϋπολογισμό SEO σας δαπανάται για δημιουργία συνδέσμων και αλλάζετε εάν είναι απαραίτητο.
Προτάσεις για καλύτερη χρηστικότητα (UX) και μετατροπή ιστότοπου Τι κάνουμε;
Τι κάνουμε?
Οι ειδικοί SEO αναλύουν τη συμπεριφορά των χρηστών στον ιστότοπο και προετοιμάζουν μια τεχνική εργασία με συστάσεις για το σχεδιασμό και τη λειτουργικότητα του ιστότοπου με στόχο:
-
Διατήρηση του χρήστη στον ιστότοπο για να μην επιστρέψει στα αποτελέσματα αναζήτησης.
-
Χαμηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης Bounce Rate (δείχνει πόσοι χρήστες εγκαταλείπουν τον ιστότοπο αφού δουν μόνο 1 σελίδα ή μετά από λιγότερο από 30 δευτερόλεπτα).
-
Αυξήστε το χρόνο για να δείτε μια συγκεκριμένη σελίδα.
-
Αύξηση του αριθμού των συμπληρωμένων εντύπων σχολίων.
Αποτέλεσμα: βελτίωση των παραγόντων συμπεριφοράς και μετατροπής, περισσότεροι πελάτες για τον ίδιο όγκο επισκεψιμότητας. Οι παράγοντες συμπεριφοράς είναι ένας σημαντικός παράγοντας στην κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.
Παράγοντες περιεχομένου
Τι κάνουμε?
-
Ετοιμάζουμε τεχνικούς όρους αναφοράς για κείμενα σελίδας προορισμού.
-
Το ειδικά δημιουργημένο τμήμα copywriting της Netpeak γράφει κείμενα για τεχνικές εργασίες από έναν ειδικό SEO.
-
Στη συνέχεια, όλα τα κείμενα ελέγχονται από έναν ειδικό SEO.
-
Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει για αναθεώρηση έως και 3 φορές κάθε κείμενο εντός 10 ημερών από τη σύνταξη του.
-
Εάν ο πελάτης έχει τους δικούς του copywriters, ο ειδικός SEO προετοιμάζει τεχνικές εργασίες για τη δημιουργία κειμένων και ελέγχει τη γραφή.
Αποτέλεσμα: τα κείμενα σε κάθε σελίδα του ιστότοπου γράφονται με γνώμονα την αναζήτηση του χρήστη και επιλύουν πραγματικά προβλήματα του κοινού-στόχου. Γνωρίζουμε πώς να κάνουμε τα κείμενα εξίσου χρήσιμα για τους ανθρώπους και τα ρομπότ μηχανών αναζήτησης.
Εμπορικοί παράγοντες
Τι κάνουμε?
Εργαζόμαστε σε συναλλακτικούς παράγοντες με βάση τη συμβολή του πελάτη:
-
Παρουσίαση της ποικιλίας σε συμμόρφωση με τις τεχνικές απαιτήσεις.
-
Όροι πληρωμής, παράδοσης και υπηρεσία εγγύησης.
-
Προσφορές, πληροφορίες εκπτώσεων και πρόγραμμα επιβράβευσης.
-
Προτάσεις για οδήγηση και εργασία με κριτικές πελατών.
Αποτέλεσμα: οι πληροφορίες στον ιστότοπο είναι πάντα ενημερωμένες, η ποικιλία και οι προσφορές παρουσιάζονται σωστά, οι κριτικές αυξάνουν την εμπιστοσύνη στον έμπορο.
Κοινωνικοί παράγοντες
Τι κάνουμε?
Συλλέγουμε κατάλληλους χώρους για εγγραφή εταιρείας και υποβολή κοινωνικών σημάτων στη μηχανή αναζήτησης. Για παράδειγμα, το Google My Business, φόρουμ και κατάλογοι επιχειρήσεων. Δίνουμε συστάσεις για τη συμπλήρωση μιας εταιρικής σελίδας στους ιστότοπους με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.
Αποτέλεσμα: ο ιστότοπος αποκτά περισσότερα «ιντερνετικά αποτυπώματα» και σημεία επαφής με το κοινό-στόχο, γεγονός που έχει θετικό αντίκτυπο στη συνολική προβολή του ιστότοπου.
Παρακολούθηση βασικών παραμέτρων στον ιστότοπο
Τι κάνουμε?
Με τη βοήθεια των δικών μας εργαλείων λογισμικού Serpstat και Netpeak, ελέγχουμε τακτικά την κατάσταση των βασικών δεικτών του ιστότοπου: προσβασιμότητα περιεχομένου, ευρετηρίαση σελίδων μηχανής αναζήτησης, αλλαγές meta tags, ανοίγματα διακομιστή, σύνδεσμοι κ.λπ. Ελέγχουμε πάνω από 150 δείκτες που επηρεάζουν τη βελτιστοποίηση του ιστότοπου και την αλληλεπίδραση των χρηστών με αυτόν.
Αποτέλεσμα: όλα τα σφάλματα εντοπίζονται γρήγορα και εξαλείφονται.
Έλεγχος και αναφορά KPI
Τι κάνουμε?
Για πλήρη διαφάνεια της εργασίας μας, δημιουργήσαμε το Προφίλ Πελάτη — ένα σύστημα αναφοράς όπου μπορείτε να παρακολουθείτε βασικούς δείκτες ιστοτόπων, τρέχουσες καταστάσεις εργασιών, λογιστικά έγγραφα και άλλες σημαντικές πληροφορίες έργου σε πραγματικό χρόνο. Μπορούμε επίσης να κανονίσουμε προσαρμοσμένες μορφές αναφοράς και οπτικοποίησης δεδομένων.
Αποτέλεσμα: γνωρίζετε πάντα πώς εξελίσσονται οι εργασίες στον ιστότοπο, πώς δαπανάται ο προϋπολογισμός και ποια αποτελέσματα έχουν επιτευχθεί. Το προσωπικό προφίλ είναι διαθέσιμο 24/7.