PPC 2.0 - Πολύπλοκες στρατηγικές για διαδικτυακή διαφήμιση

Η διαδικτυακή διαφήμιση είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να προσελκύσετε νέους και να διατηρήσετε υπάρχοντες πελάτες, να προωθήσετε ένα εμπορικό σήμα, να παρουσιάσετε προϊόντα, ιδέες ή προσφορές.

Κάνουμε διαδικτυακή διαφήμιση εδώ και 14 χρόνια για να αυξήσουμε τις πωλήσεις και τα κέρδη για τους πελάτες μας.

Στείλτε αίτημα

Τα περισσότερα γραφεία μάρκετινγκ επικεντρώνονται σε ενέργειες και όχι σε αποτελέσματα. Το προϊόν PPC 2.0 της Netpeak είναι προσανατολισμένο προς την αυτοματοποίηση των διαδικασιών ρουτίνας και την απόδοση διαφημιστικής επένδυσης.

Οι ειδικοί μας διαχειρίζονται τα χρήματά σας και το κοινό-στόχο σας, όχι λέξεις-κλειδιά και προσφορές σε διαφημιστικούς λογαριασμούς.

Nikolay Kolev
Διευθυντής PPC

Πιστοποιητικά

Οι πελάτες μας

Περισσότερο →

Βελτιστοποιούμε τους επιχειρηματικούς δείκτες:

CPL
κόστος ανά lead
CPO
τιμή παραγγελίας
CRR
μερίδιο των διαφημιστικών δαπανών
ROMI
απόδοση της επένδυσης μάρκετινγκ

Η προσέγγισή μας στη συνεργασία με τη διαφήμιση στο διαδίκτυο

Η PPC 2.0 είναι μια εξειδικευμένη υπηρεσία της Netpeak για σχεδιασμό, υλοποίηση, παρακολούθηση, βελτίωση, ανάλυση διαδικτυακής διαφήμισης. Χρησιμοποιούμε ένα μοντέλο Google See-Think-Do-Care και βελτιστοποιούμε τα κανάλια διαφήμισης σύμφωνα με συγκεκριμένες επιχειρηματικές εργασίες και την κατάσταση του δυνητικού χρήστη.

«See» Στάδιο: Επίγνωση

Κοινό-στόχος: Ο χρήστης δεν έχει διαμορφωμένη ανάγκη, δεν γνωρίζει για το προϊόν ή την επωνυμία σας.

Σχέδιο εργασίας:  για να διαμορφώσετε μια ανάγκη, να τραβήξετε την προσοχή σε ένα προϊόν/μάρκα, να καλύψετε μια μεγάλη ομάδα πιθανών πελατών.

Εργαλεία: Διαφήμιση προβολής, Διαφήμιση βίντεο, Στοχευμένη διαφήμιση.

KPI: προσέγγιση κοινού, ποσότητα ή ποσοστό αλληλεπιδράσεων, αύξηση της αναγνώρισης της επωνυμίας, ποσοστό νέων επισκέψεων, αριθμός προβολών διαφημίσεων.

Στόχοι: αύξηση της αναγνωρισιμότητας, παρουσίαση της εταιρείας, διασφάλιση επαφής των πιθανών χρηστών με το εμπορικό σήμα.

Στάδιο «Think»: Ανάγκη

Κοινό-στόχος: Ο πελάτης έχει την ανάγκη να λύσει ένα πρόβλημα ή να εκμεταλλευτεί μια ευκαιρία μέσω προϊόντων ή υπηρεσιών σαν τη δική σας. Ο χρήστης δεν ξέρει πώς να λύσει το πρόβλημα ή το κάνει με διαφορετικό τρόπο, με τη βοήθεια άλλου προϊόντος ή προμηθευτή.

Σκοπός: να γίνει σύνδεση μεταξύ του προϊόντος και των οφελών που αποφέρει στον πελάτη

Σχέδιο εργασίας: αποτελεσματική μετάδοση μηνυμάτων σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη του προϊόντος, παραδείγματα χρήσης. Αυξήστε το κοινό στον ιστότοπο ή στα κοινωνικά δίκτυα.

KPIs: CTR, ποσοστό εγκατάλειψης, μικρο μετατροπές για πιο λεπτομερή ανάλυση στο επόμενο στάδιο

Εργαλεία: Διαφήμιση αναζήτησης, Διαφήμιση βίντεο, Στοχευμένη διαφήμιση, Επαναληπτικό μάρκετινγκ.

Στάδιο 'Do': Επιλογή και Συναλλαγή

Κοινό-στόχος: Ο χρήστης είναι έτοιμος να αγοράσει και αναζητά τις καλύτερες συνθήκες.

Στόχος: πείθοντας τον χρήστη να επιλέξει την προσφορά σας.

Σχέδιο εργασίας: δημιουργήστε μια εξατομικευμένη, σχετική διαφήμιση, με προσφορά και παρότρυνση για δράση.

Εργαλεία: Διαφήμιση αναζήτησης στο διαδίκτυο, επαναληπτικό μάρκετινγκ, πλατφόρμες marketplace και ιστότοποι σύγκρισης τιμών, στοχευμένη διαφήμιση.

KPIs: έσοδα, αριθμός και αξία πραγματοποιήσεις, ποσοστό μετατροπών, τιμή ανά πελάτη/συναλλαγή.

Στάδιο 'Care': παραπομπές και επαναλαμβανόμενες πωλήσεις

Κοινό-στόχος: πελάτες που έχουν κάνει μια παραγγελία ή μια συναλλαγή.

Στόχοι: Να μετατραπεί ένας χρήστης σε κανονικό πελάτη.

Σχέδιο εργασίας: προωθήσεις, προγράμματα αφοσίωσης, προσφορά πρόσθετων προϊόντων και δημιουργία επαναλαμβανόμενων πωλήσεων.

Εργαλεία: Στοχευμένη διαφήμιση, επαναληπτικό μάρκετινγκ.

KPIs: LTV, έσοδα, απόδοση.

Τύποι διαδικτυακών διαφημίσεων με τις οποίες συνεργαζόμαστε

Αναζήτηση διαφήμισης

Διαφήμιση αναζήτησης στο Διαδίκτυο — Εξατομικευμένες διαφημίσεις με κείμενο που εμφανίζονται σε έναν χρήστη στα αποτελέσματα αναζήτησής του.

Εξασφαλίζει την προσέγγιση ενός κοινού-στόχου με μια έτοιμη αναζήτηση.

Διαφημίσεις αγορών / Διαφήμιση προϊόντων

Διαφημίσεις που περιλαμβάνουν μια εικόνα του προϊόντος και τα κύρια χαρακτηριστικά του που εμφανίζονται στον χρήστη στα αποτελέσματα αναζήτησης. Κάνουμε τέτοιες διαφημίσεις χρησιμοποιώντας τις Αγορές Google.

Οι διαφημίσεις διαχείρισης αγορών Google είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές για έργα ηλεκτρονικού εμπορίου.

Διαφήμιση προβολής

Μια διαφήμιση που συνήθως περιέχει μια εικόνα, ακόμα και ένα βίντεο, αναρτημένη σε ένα δίκτυο ιστότοπων. Οι ευέλικτες ρυθμίσεις στόχευσης καθιστούν δυνατή την προβολή διαφημίσεων με βάση τα ενδιαφέροντα του κοινού, τους κοινωνικοδημογραφικούς δείκτες και τους δείκτες συμπεριφοράς.

Είναι επίσης ένα εξαιρετικό εργαλείο για την αύξηση της αναγνώρισης της επωνυμίας

Διαφήμιση βίντεο

Οι διαφημίσεις βίντεο στο YouTube και σε άλλους ιστότοπους βίντεο προσελκύουν την προσοχή του χρήστη και συμβάλλουν στη δημιουργία της επιθυμητής εικόνας της επωνυμίας στα μάτια του δυνητικού χρήστη. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία μορφών διαφήμισης και ευέλικτες ρυθμίσεις στόχευσης.

Το εργαλείο είναι κατάλληλο για αναγνώριση προϊόντος ή επωνυμίας, η τιμή αναθεώρησης είναι σχετικά χαμηλή.

Αυτό το κανάλι διαθέτει πολλές μορφές και έχει ευέλικτες επιλογές στόχευσης.

Επαναληπτικό μάρκετινγκ

Οι τεχνολογίες επαναληπτικού μάρκετινγκ μπορούν να εμφανίζουν διαφημίσεις σε χρήστες που έχουν ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπο ή είχαν επαφή με τα μηνύματα του διαφημιζόμενου, συμπεριλαμβανομένων διαφημίσεων, αλληλεπίδρασης σε κοινωνικά δίκτυα, παρακολούθησης βίντεο κ.λπ.

Με αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να προσεγγίσουμε επανειλημμένα τους πιθανούς χρήστες μας και να μετατρέψουμε αποτελεσματικά την επένδυση μάρκετινγκ σε έσοδα.

Στοχευμένη διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα

Εξατομικευμένες διαφημίσεις σε κοινωνικά δίκτυα με δυνατότητα ακριβούς επιλογής πιθανών χρηστών σύμφωνα με πολλές παραμέτρους: φύλο, ηλικία, γεωγραφία, ενδιαφέροντα, οικογενειακή κατάσταση, εκπαίδευση, εργασία και προσωπικές εκδηλώσεις (π.χ. δέσμευση). Υπάρχουν πολλές μορφές διαφήμισης και ευέλικτες ρυθμίσεις στόχευσης..

Κατάλληλο για αναγνώριση κτιρίων και πωλήσεις.

Πλατφόρμες αγοράς και ιστότοποι σύγκρισης τιμών

Η διαφήμιση προϊόντων σε πλατφόρμες αγοράς και ιστότοπους σύγκρισης τιμών απευθύνεται σε καταναλωτές που είναι ήδη έτοιμοι να αγοράσουν και αναζητούν μια κατάλληλη προσφορά.

Οι διαφημίσεις προσαρμόζονται με βάση τα δεδομένα προϊόντων και εμφανίζονται σε σχετικές κατηγορίες σε αυτές τις πλατφόρμες και ιστότοπους.

Δίκτυα διαφημίσεων και πλατφόρμες επισκεψιμότητας με τις οποίες συνεργαζόμαστε

Γιατί να μας επιλέξετε;

Αποτέλεσμα

Οι πελάτες στέλνουν μια ερώτηση όταν τους αρέσει το χαρτοφυλάκιο και οι μελέτες περιπτώσεων μας. Ξεκινούν να συνεργάζονται μαζί μας χάρη στην καλή επιχειρηματική πρόταση και την προτεινόμενη στρατηγική. Συνεχίζουν όμως να συνεργάζονται μόνο εάν δουν ένα οικονομικό αποτέλεσμα από τη συνεργασία μας: αύξηση πελατών, αύξηση εισοδήματος και κέρδους, που υπερβαίνουν το κόστος μάρκετινγκ. Γι' αυτό ο μέσος όρος συνεργασίας μεταξύ πελατών και Netpeak είναι 23 μήνες. Γνωρίστε τις εμπειρίες τους και τις μελέτες περιπτώσεων.

Εξειδίκευση

Μια επιλεγμένη ομάδα 132 ειδικών μάρκετινγκ από το πρακτορείο Netpeak θα εργαστεί στο έργο σας.

Πίσω τους βρίσκονται 14 χρόνια εμπειρίας στην εργασία σε διάφορες αγορές, πάνω από 3.000 υλοποιημένα έργα και 187 πιστοποιητικά από διάφορα παγκόσμια διαφημιστικά συστήματα.

Αυτοί οι παράγοντες μειώνουν τους κινδύνους και προστατεύουν την επένδυσή σας στο διαδικτυακό μάρκετινγκ.

Επεξεργάζομαι, διαδικασία

Το μυστικό για την επιτυχία κάθε επιχειρηματικής υπηρεσίας βρίσκεται στη βελτίωση των διαδικασιών. Αυτό είναι που μας επιτρέπει να διατηρήσουμε το επίπεδο ποιότητας και να είμαστε κατανοητοί στους πελάτες μας.

Μηνιαίος προγραμματισμός, λίστες ελέγχου για όλες τις δραστηριότητες ρουτίνας και έλεγχος ποιότητας πολλαπλών επιπέδων - όλα αυτά βοηθούν την ομάδα σας να είναι σε συγχρονισμό με τους ειδικούς μας και μαζί να επιτύχουν τους καθορισμένους επιχειρηματικούς στόχους

Φήμη

Από το 2006, συνεργαζόμαστε με επιχειρήσεις που θέλουν να κερδίσουν χρήματα από το διαδικτυακό μάρκετινγκ και μοιραζόμαστε ανοιχτά τις επιτυχίες και τις αποτυχίες μας.

Μπορείτε να δείτε το χαρτοφυλάκιο πελατών μας και να δείτε τα σχόλιά τους σχετικά με τη συνεργασία μαζί μας — πιθανότατα θα βρείτε γνωστές επωνυμίες ή ιστότοπους στη θέση σας.

Μπορείτε να γίνετε ένας από τους 5.000 τακτικούς αναγνώστες του ιστολογίου μας όπου μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας. Και, φυσικά, είστε πάντα ευπρόσδεκτοι στα συνέδρια και τις εκδηλώσεις μάρκετινγκ για να γνωριστείτε προσωπικά.

Τεχνολογία

Στο πρακτορείο μας γεννήθηκαν προϊόντα μάρκετινγκ και αναλυτικού λογισμικού, τα οποία χρησιμοποιούνται από ειδικούς σε όλο τον κόσμο.

Στο τμήμα παραγωγής μας εργάζεται μια ειδική ομάδα, η οποία συνεχώς αναζητά τρόπους βελτιστοποίησης των συνηθισμένων ενεργειών, αναπτύσσει τεχνολογίες για αυτοματοποίηση και επιτάχυνση της εργασίας.

Τι σημαίνει αυτό για σας; Κερδίζετε περισσότερες ολοκληρωμένες εργασίες με τα ίδια χρήματα και το μάρκετινγκ σας λειτουργεί πιο γρήγορα από τους ανταγωνιστές. Γνωρίστε τις εξελίξεις μας.

Διαφάνεια

Τακτική επικοινωνία, μετρήσιμοι στόχοι για κάθε διαδικασία και αυτοματοποιημένη αναφορά — δημιουργήσαμε το προφίλ πελάτη για την επίλυση αυτών των εργασιών.Ανά πάσα στιγμή, θα μπορείτε να παρακολουθείτε τους βασικούς δείκτες απόδοσης του έργου, τα αποτελέσματα των διαφημιστικών εκστρατειών, να βλέπετε την πρόοδο των εργασιών και να επικοινωνείτε με τον υπεύθυνο υπάλληλο.

Τεχνολογίες Αυτοματισμού και Αναλύσεων που χρησιμοποιούμε

Ringostat — ένα οικοσύστημα που ενώνει το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις

Λάβετε δεδομένα για την απόδοση επένδυσης, τις μετατροπές και τις κλήσεις σε μία διεπαφή. Το Ringostat περιλαμβάνει Ent to end ανάλυση, παρακολούθηση κλήσεων, widget επανάκλησης, IP τηλεφωνικό κέντρο, αναλυτικό βοηθό για τον υπεύθυνο πωλήσεων και ένα «έξυπνο τηλέφωνο» στο πρόγραμμα περιήγησης. Επίσημος συνεργάτης του Google Analytics.

Το OWOX είναι ένα σύστημα ανάλυσης ιστού

Σας βοηθά να εξάγετε δεδομένα ιστότοπου, να συνδέετε δεδομένα από πολλές πηγές, να δημιουργείτε προσαρμοσμένες μετρήσεις που είναι απαραίτητες για την επιχείρησή σας (π.χ. απόδοση εσόδων, ROPO, παρακολούθηση μετατροπών σε διαφορετικά επίπεδα αφοσίωσης) και να χρησιμοποιείτε αυτές τις αναλύσεις για τη λήψη στρατηγικών επιχειρηματικών αποφάσεων.

Για μεταφορά δεδομένων χρησιμοποιείται Measurement Protocol.

Το Power BI χρησιμοποιείται για τη δημιουργία προσαρμοσμένων αναφορών που συνδυάζουν δεδομένα από συστήματα διαφήμισης και συστήματα ανάλυσης ιστού για ένα συγκεκριμένο έργο. Οι πίνακες εργαλείων Power BI σάς επιτρέπουν να βλέπετε όλα τα KPI σας σε ένα μέρος:

  • cost, CPC, CTR από διαφορετικούς πόρους.

  • ελλιπείς συναλλαγές και απώλεια εσόδων λόγω περιορισμένου προϋπολογισμού και χαμηλής βαθμολογίας ποιότητας·

  • ελλείψεις προϋπολογισμού και συστάσεις για τη διαχείριση του προϋπολογισμού·

  • στοιχεία ποιότητας λογαριασμού (συνάφεια διαφήμισης, εμπειρία χρήστη σελίδας προορισμού και αναμενόμενο CTR) και πώς επηρεάζουν το CPC, τα κλικ, το CTR.

  • Δυναμική CRO και CPL, δυναμική δαπανών προϋπολογισμού, χαμένα έσοδα κ.λπ.

Το εσωτερικό μας σύστημα ειδοποιήσεων ενημερώνει τον ειδικό για την πρόοδο και τα σφάλματα που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια των εργασιών του έργου. Έχουμε αναφορές για τα ακόλουθα ζητήματα:

  • προβλήματα με τον κώδικα του Google Analytics στον ιστότοπο,

  • κυκλοφοριακά προβλήματα (μη φυσιολογική κυκλοφορία, πτώση της κυκλοφορίας),

  • ξαφνικές αυξήσεις ή μειώσεις στον αριθμό και το κόστος των μετατροπών,

  • οικονομικά προβλήματα στο Google Ads, τις διαφημίσεις Facebook,

  • απόδοση διαφημίσεων σε όλες τις συσκευές,

  • απόδοση επισκεψιμότητας CPC σε διαφορετικές ηλικιακές ομάδες,

  • αποτελεσματικότητα διαφήμισης σε διαφορετικά χρονικά εύρη,

  • τοποθεσίες των χρηστών που έκαναν κλικ σε μια διαφήμιση.

Οι κανόνες που έχουν αναπτυχθεί από τους ειδικούς μας υποστηρίζουν την αποτελεσματική διαχείριση λογαριασμού με ελάχιστο κόστος χρόνου

  • αναστολή διαφημιστικών εκστρατειών για προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα.

  • αυτόματη υποβολή προσφορών σε καμπάνιες προϊόντων στο δίκτυο αναζήτησης.

  • κατάργηση αναποτελεσματικών διαφημίσεων από το Δίκτυο εμφάνισης.

  • ενημέρωση των τιμών στις διαφημίσεις.

  • βρίσκοντας αντίφαση στις αρνητικές λέξεις.

  • έλεγχος των ετικετών UTM.

  • url έλεγχοι για σφάλματα 404, 500 και άλλα.

  • ειδοποιήσεις υπολοίπου λογαριασμού·

  • διακοπή και έναρξη διαφημιστικών καμπανιών σε συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα·

  • προσθήκη επεκτάσεων διαφημίσεων σε όλες τις καμπάνιες του λογαριασμού.

  • κατάργηση διπλότυπων λέξεων-κλειδιών κ.λπ.

Οι διαχειριστές έργων χρησιμοποιούν εφαρμογές για την εργασία των ειδικών

  • έλεγχος της εργασίας του ειδικού λογαριασμού (Google Ads, Facebook Ads).

  • έλεγχος προσθήκης αναφοράς για την εργασία που έχει γίνει·

  • έλεγχος προσθήκης αναφοράς για την εργασία που έγινε τον περασμένο μήνα στην αρχή του μήνα·

  • έλεγχος του χρόνου που αφιερώνεται στο έργο·

  • ειδοποιήσεις προϋπολογισμού διαφήμισης και δαπανών προμηθειών για τον τρέχοντα μήνα.

Οι μελέτες περίπτωσης μας

4308% ROAS

Με καμπάνια Αναζήτησης (Search) για πισίνες και τζακούζι

Μελέτη περίπτωσης: Netpeak και Mr. Bricolage - πώς επιτύχαμε βιώσιμη κερδοφόρα ανάπτυξη μέσω του Google Ads

+87% ROAS

Αποτελέσματα καμπανιών του Δικτύου αναζήτησης σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο

Μελέτη περίπτωσης: Σύγχρονες τεχνικές για καλύτερα αποτελέσματα - πώς αυξήσαμε 2 φορές την αξία των συναλλαγών με το ίδιο κόστος

98%

αύξηση στις παραγγελίες από το μάρκετινγκ CRM

Mania.bg — Ιστορία επιτυχίας: αποτελεσματική διαχείριση και ανάπτυξη μέσω του μάρκετινγκ CRM

Τι λένε οι πελάτες για εμάς

Ζητήστε μια διαβούλευση

Φοβερό! Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας! Έχετε κάνει το πρώτο βήμα προς μια φανταστική καμπάνια μάρκετινγκ. Οι ειδικοί μας θα επικοινωνήσουν μαζί σας εντός 1 εργάσιμης ημέρας, για να απαντήσουν σε όλες τις ερωτήσεις σας.
Ωχ. Παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα κατά τη συμπλήρωση της φόρμας.
Evgeni Venkov
Business Development Manager
Ζητήστε μια διαβούλευση
Φοβερό! Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας! Έχετε κάνει το πρώτο βήμα προς μια φανταστική καμπάνια μάρκετινγκ. Οι ειδικοί μας θα επικοινωνήσουν μαζί σας εντός 1 εργάσιμης ημέρας, για να απαντήσουν σε όλες τις ερωτήσεις σας.
Ωχ. Παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα κατά τη συμπλήρωση της φόρμας.