CRM μάρκετινγκ

Υπηρεσίες μάρκετινγκ CRM για ηλεκτρονικά καταστήματα και εταιρικούς ιστότοπους. Δημιουργούμε τακτική και συστηματική επικοινωνία με τους πελάτες σας μέσω email, messenger, SMS και μηνυμάτων push. Αυξάνουμε την πίστη, τη μέση αξία παραγγελίας και επαναλαμβάνουμε τις πωλήσεις.

Στείλτε ένα αίτημα

Το Email και το  Messenger μπορεί να γίνει ένα σημαντικό κανάλι πωλήσεων για την επιχείρησή σας. Παρέχει στους πελάτες μας έως και το 15% των συνολικών εσόδων με σχετικά χαμηλό κόστος.

Όλα εξηγούνται από τον απλό νόμο του μάρκετινγκ - είναι ευκολότερο και φθηνότερο να πουλήσεις σε πιστούς πελάτες παρά να αναζητήσεις νέους.

Nikolay Galinov
Head of CRM & Email Marketing

Πιστοποιητικά

Οι πελάτες μας

Περισσότερο →

Τα οφέλη από τα email, SMS, Viber και push ειδοποιήσεις

Αύξηση πελατών

Δημιουργούμε έναν χάρτη ταξιδιού πελατών και, αναδυόμενα παράθυρα και ειδικές προσφορές για τη συλλογή επαφών από τους χρήστες του ιστότοπου.

Αύξηση πωλήσεων και μέση αξία παραγγελίας

Με τη βοήθεια της τμηματοποίησης και της στόχευσης των διαφημιστικών ενημερωτικών δελτίων, αυξάνουμε τις πωλήσεις. Προσφέρουμε πρόσθετα προϊόντα ή υπηρεσίες σε χρήστες που έχουν κάνει μια παραγγελία.

Αύξηση της μετατροπής από χρήστη σε αγοραστή

Χρησιμοποιούμε ένα σύστημα γραμμάτων ενεργοποίησης για χρήστες που επισκέφτηκαν τον ιστότοπο αλλά δεν έκαναν κάποια ενέργεια, με σχετική ποικιλία και ειδικούς όρους.

Αυξάνουμε τις επαναλαμβανόμενες πωλήσεις και αυξάνουμε το LTV των πελατών

Η συστηματική επικοινωνία συμβάλλει σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις - έτσι οι πελάτες που αγόρασαν μόνο μία φορά γίνονται πιστοί.

Επανενεργοποίηση ανενεργών πελατών

Πόσους πελάτες έχετε που αγόρασαν μόνο μία φορά και δεν επέστρεψαν ποτέ; Θα κάνουμε μια ανάλυση RFM και θα ετοιμάσουμε μια πρόταση για κάθε ομάδα και θα επιστρέψουμε όσους έκαναν μια αγορά αλλά δεν έγιναν τακτικοί πελάτες.

Αυξημένη πίστη και αναγνώριση της επωνυμίας

Μοιραζόμαστε διακριτικά αλλά συνεχώς χρήσιμο περιεχόμενο με το κοινό. Έτσι αυξάνουμε την εμπιστοσύνη στη μάρκα και την αναγνώρισή της.
«Μία από τις κύριες προκλήσεις μας ήταν η εξασφάλιση έγκαιρης και επαρκούς επικοινωνίας με τους πελάτες του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Με τη βοήθεια της πλατφόρμας Contact Pigeon καταφέραμε να ξεπεράσουμε αυτή την πρόκληση και να επιτύχουμε τους στόχους μας που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση των πελατών.

Συνιστώ ανεπιφύλακτα τη Netpeak για την εμπειρία και την αφοσίωσή τους σε κάθε έργο.»
Branislav Mavrov
Διαχειριστής διαδικτυακού μάρκετινγκ της Mania.bg

Γιατί email, Messenger και Push;

Χαμηλό κόστος αποστολής μηνυμάτων

Το μέσο κόστος ανά email είναι 0,002 $.

Υψηλό ποσοστό μετατροπής

Η μετατροπή σε συναλλαγή στο εργαλείο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι υψηλότερη σε σύγκριση με άλλα κανάλια επισκεψιμότητας. Για παράδειγμα, η μετατροπή των γραμμάτων ενεργοποίησης σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να φτάσει το 5-7% σε σύγκριση με το 1-2% της διαδικτυακής διαφήμισης. Μετατροπή διαφημιστικών επιστολών — 8-14%.

Τμηματοποίηση

Η τμηματοποίηση κατά ενδιαφέροντα και άλλες παραμέτρους συμβάλλει στην αύξηση της μετατροπής χάρη στις εξατομικευμένες προσφορές.

Χρήστες που επιστρέφουν

Αυτό είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την οριστικοποίηση εγκαταλελειμμένων καροτσιών και την πώληση σχετικών προϊόντων.

Τι περιλαμβάνει η υπηρεσία CRM Marketing της Netpeak;

Ας συζητήσουμε το έργο σας;
Φοβερό! Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας! Έχετε κάνει το πρώτο βήμα προς μια φανταστική καμπάνια μάρκετινγκ. Οι ειδικοί μας θα επικοινωνήσουν μαζί σας εντός 1 εργάσιμης ημέρας, για να απαντήσουν σε όλες τις ερωτήσεις σας.
Ωχ. Παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα κατά τη συμπλήρωση της φόρμας.

Μια αποτελεσματική στρατηγική

  • Θα διενεργήσουμε έλεγχο της τρέχουσας βάσης δεδομένων αλληλογραφίας με τις επαφές σας
  • Ανάλυση ανταγωνιστών και δημιουργία επιτυχημένων προτύπων email marketing και ενεργοποίηση της πελατειακής σας βάσης
  • Θα σας βοηθήσουμε να βρείτε τα πιο αποτελεσματικά κανάλια επικοινωνίας και λίστες αλληλογραφίας για την επιχείρησή σας
  • Σχέδιο και στρατηγική για νέα εργαλεία

Ρύθμιση της πλατφόρμας μάρκετινγκ email για τα email σας

  • Διαμόρφωση και μετεγκατάσταση σε νέα πλατφόρμα και έλεγχος του ποσοστού ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και του ποσοστού παράδοσης email
  • Εργαλεία για αναλυτική ρύθμιση και διαχείριση δεδομένων

Περιεχόμενο των καμπανιών μάρκετινγκ μέσω email

  • Δημιουργία αποτελεσματικής στρατηγικής περιεχομένου για διαφημιστικά και ενημερωτικά email
  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη προτύπων email HTML

Δημιουργία λίστες μάρκετινγκ μέσω email

  • Δημιουργία δομής ταξιδιού χρήστη
  • Δημιουργία αναδυόμενων παραθύρων και άλλων τύπων φορμών στον ιστότοπό σας για να αναπτύξετε τη λίστα επαφών σας

Προετοιμασία τεχνικών εργασιών

  • Για προγραμματιστές — για ενσωμάτωση φορμών ιστότοπου και ρύθμιση μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Για σχεδιαστές ιστοσελίδων — για δημιουργία banner

Βελτιστοποίηση και τμηματοποίηση μιας λίστας αλληλογραφίας

  • Επεξεργασία, ενημέρωση και τμηματοποίηση της πελατειακής σας βάσης
  • Εκτέλεση ανάλυσης RFM (πρόσφατη, συχνότητα και νομισματική).

Ένα εκτεταμένο σύστημα αυτοματοποιημένων λιστών αλληλογραφίας

  • Για εγκαταλελειμμένα email αναζήτησης
  • Εμαιλ για ξεχασμένα καλάθι
  • Email επιβεβαίωσης εγγραφής
  • Email επιβεβαίωσης παραγγελίας
  • Εμαιλ για την κατάσταση παραγγελίας
  • Email μετά την παραγγελία (κριτική, cross-sell)
  • Ενεργοποίηση συμβάντων και μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου βάσει τμηματοποίησης

Τακτικά ενημερωτικά δελτία email

  • Αυτοματοποιημένες και μη αυτόματες καμπάνιες email
  • Ανάπτυξη αποτελεσματικών υποθέσεων για τη βελτίωση των στόχων/KPIs
  • Δοκιμή A/B για να προσδιορίσετε ποιες παραλλαγές καμπάνιας έχουν καλύτερη απόδοση

Μηνιαίες αναφορές για καθορισμένους KPI

  • KPI μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:
    • Το Open rate (OR) είναι το ποσοστό των συνολικών συνδρομητών που άνοιξαν μια καμπάνια email
    • Η αναλογία click-through-rate(CTR) είναι το ποσοστό των χρηστών που έκαναν κλικ τουλάχιστον μία φορά σε έναν σύνδεσμο στην καμπάνια μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας
    • Η αναλογία click to open rate/ κλικ για άνοιγμα  (CTOR) συγκρίνει τον αριθμό των μοναδικών κλικ με τα μοναδικά ανοίγματα
  • KPI διαχείρισης φήμης:
    • Το ποσοστό εγκατάλειψης( bounce rate)  είναι το ποσοστό των διευθύνσεων email στη λίστα συνδρομητών που δεν έλαβαν το μήνυμά σας επειδή επιστράφηκε από τον διακομιστή αλληλογραφίας του παραλήπτη
    • Το ποσοστό καταγγελίας ανεπιθύμητων μηνυμάτων (spam complaint rate) είναι το ποσοστό των παραληπτών που κάνουν κλικ στο κουμπί spam ή junk στα εισερχόμενά τους
    • Το ποσοστό απεγγραφής (unsubscribe rate) είναι μια μέτρηση που δείχνει το ποσοστό των χρηστών που έχουν διαγραφεί από τα email σας και εγκατέλειψαν τη λίστα αλληλογραφίας σας
  • KPI επιχειρηματικής απόδοσης:
    • ROMI — απόδοση επένδυσης μάρκετινγκ
    • CPO — κόστος ανά παραγγελία
    • CAC (cost per acquisition) — το κόστος απόκτησης ενός πελάτη που αγόρασε ένα προϊόν/υπηρεσία

Εργαλεία και τύποι γραμμάτων που χρησιμοποιούμε

Trigger email

Δημιουργούμε καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να παρέχουμε αυτοματοποιημένες, εξατομικευμένες απαντήσεις στη δραστηριότητα των πελατών στον ιστότοπό σας, όπως εγκαταλελειμμένα καροτσάκια, αντικείμενα που βρίσκονται σε απόθεμα και άλλες εκδηλώσεις.

Email καλωσορίσματος

Μια σειρά από email που αποστέλλεται αμέσως μετά την εγγραφή του χρήστη. Αυτά τα email σάς βοηθούν να χτίσετε μια συνεχή σχέση και εμπιστοσύνη με τους πελάτες σας.

Διαφημιστικά email

Προωθητικά email σχετικά με εκπτώσεις, εκπτώσεις, κωδικούς προώθησης και ειδικές προσφορές που στοχεύουν συγκεκριμένα τμήματα πελατών.

Ενημερωτικά email

Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο μοιράζεστε τις γνώσεις σας και χτίζετε εμπιστοσύνη με τους πελάτες παρέχοντας περιεχόμενο που μπορεί να τους φανεί χρήσιμο.

Email εξυπηρέτησης πελατών

Μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εξυπηρέτησης πελατών, όπως επιβεβαίωση συνδρομής, ενημερώσεις κατάστασης παραγγελίας και άλλα email  εξυπηρέτησης πελατών, συμπεριλαμβανομένης της διασταυρούμενης πώλησης.

Διαφημιστικά email που σχετίζονται με εκδηλώσεις

Στέλνουμε τόσο μαζικά όσο και εξατομικευμένα email με προσφορές που συνδέονται με ένα συγκεκριμένο γεγονός κατά τη διάρκεια του έτους.

Επανενεργοποίηση ανενεργών πελατών

Δημιουργούμε καμπάνιες email επαναδέσμευσης για να κερδίσουμε ξανά τους ανενεργούς χρήστες σας.

Έρευνες ικανοποίησης πελατών

Προσκαλούμε τους πελάτες να συμπληρώσουν μια σύντομη έρευνα μέσω email για να σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε τις απαιτήσεις τους και να συγκεντρώσετε δεδομένα για πιο λεπτομερή τμηματοποίηση.

Χρησιμοποιούμε επιπλέον κανάλια επικοινωνίας

Push ειδοποιήσεις, μηνύματα Viber και SMS.

Ανάλυση RFM

Η τμηματοποίηση πελατών βασίζεται στη συχνότητα και τη χρηματική αξία των συναλλαγών τους για τη δημιουργία εξατομικευμένων προσφορών με υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI) για τους κορυφαίους πελάτες σας.

Το κόστος του μάρκετινγκ μέσω email και του μάρκετινγκ διατήρησης πελατών, καθώς και το σύνολο των εργαλείων που απαιτούνται για αυτό, εξαρτάται από τον όγκο της βάσης διευθύνσεων, καθώς και από τη θέση και τον τύπο της επιχείρησης.Στείλτε μας ένα αίτημα και οι ειδικοί μας θα ετοιμάσουν ένα σχέδιο ανάπτυξης και στρατηγική επικοινωνίας ειδικά για το έργο σας.

Ολοκληρωμένες στρατηγικές διατήρησης πελατών

Τι κάνουμε;

Αναλύουμε τα βασικά στοιχεία της επιχείρησής σας και αναπτύσσουμε ένα σχέδιο ανάπτυξης μάρκετινγκ διατήρησης πελατών το οποίο εφαρμόζουμε με συνέπεια σε μηνιαία βάση για την επίτευξη των επιχειρηματικών σας στόχων και KPI.

Τι περιλαμβάνεται σε αυτή την υπηρεσία;

  • email, web push, mobile push, sms και Viber

  • ανάλυση της ζήτησης και των ανταγωνιστών·

  • ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ·

  • τεχνικές ρυθμίσεις της υπηρεσίας email·

  • σύστημα συλλογής νέων επαφών·

  • πρόληψη και τμηματοποίηση της λίστας email·

  • σχεδιασμός, ανάλυση και υποβολή εκθέσεων·

  • Ντιζαιν και copywriting·

  • διάταξη ενημερωτικών δελτίων, κουίζ και εικόνων·

  • αυτοματοποίηση email·

  • διαβούλευση, υλοποίηση και υποστήριξη·

  • τακτική επικοινωνία με τον υπεύθυνο του έργου.

Σε ποιον απευθύνεται αυτή η υπηρεσία;

Για εταιρείες που έχουν ήδη τη δική τους λίστα με τουλάχιστον 5.000 επαφές email ή επισκεψιμότητα ιστότοπου 30.000 χρηστών το μήνα, έχουν προγραμματιστή και πρόσβαση στον κώδικα του ιστότοπου για την εκτέλεση τεχνικών εργασιών.

Τι λαμβάνετε ως αποτέλεσμα;

  • Συστηματική ανάπτυξη KPI για διατήρηση των χρηστών και συνεχής ανάπτυξη όλων των δεικτών email·

  • Μια έμπειρη ομάδα μάρκετινγκ με διαφορετικές εξειδικεύσεις που ξέρει τι να κάνει και πώς να το πετύχει·

  • Εμπειρία και αποδεδειγμένη τεχνογνωσία στο retention marketing και την εφαρμογή αποδεδειγμένων αποτελεσματικών μηχανισμών·

  • Προσαρμοστικότητα της ομάδας στις ανάγκες και τις διαδικασίες της επιχείρησής σας·

από 1000 USD ανά μήνα

Στείλτε ένα αίτημα →

Στρατηγική μάρκετινγκ για τη διατήρηση χρηστών

Τι κάνουμε;

Με βάση την ανάλυση της αγοράς και της επιχείρησής σας, αναπτύσσουμε μια στρατηγική μάρκετινγκ για τη διατήρηση των χρηστών, ένα σχέδιο για τη σταδιακή εφαρμογή της, μια αξιολόγηση των πόρων που απαιτούνται για την υλοποίησή της και μια πρόβλεψη αποτελεσμάτων.

Τι περιλαμβάνει αυτή η υπηρεσία;

  • ανάλυση αγοράς: απαιτήσεις, ανταγωνιστές, δυναμική·

  • έλεγχος του ESP (πάροχος υπηρεσιών email), του ιστότοπου, της εφαρμογής, των κοινωνικών δικτύων σας·

  • Προσδιορισμός KPI, σημεία ανάπτυξης·

  • τον καθορισμό στόχων για τη στρατηγική·

  • διαμόρφωση τακτικής·

  • ανάπτυξη του λεγόμενου Διάγραμμα Gantt για την υλοποίηση στρατηγικής και τον υπολογισμό των πόρων·

  • προετοιμασία πρόβλεψης για τη δυναμική των καθορισμένων KPI και προσδιορισμός δεικτών ελέγχου·

Σε ποιον απευθύνεται αυτή η υπηρεσία;

Για εταιρείες που έχουν τη δική τους λίστα με 100.000 επαφές μέσω email και πρέπει να ξεκινήσουν σωστά το μάρκετινγκ διατήρησης, αλλά δεν έχουν τη δική τους ομάδα

Τι λαμβάνετε ως αποτέλεσμα;

  • Μια αποτελεσματική και εφαρμόσιμη στρατηγική που βασίζεται σε συγκεκριμένα και ακριβή δεδομένα μέσω της ανάλυσης και της εμπειρίας των ειδικών του performance marketing·

  • Εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων σε σύγκριση με αποδιοργανωμένη εργασία χωρίς στρατηγική εργασίας·

  • Εμπειρογνωμοσύνη μάρκετινγκ που θα μεταφραστεί σε ένα ρεαλιστικό και συγκεκριμένο σχέδιο δράσης και υλοποίηση στρατηγικής·

  • Ποσό πρόβλεψης, δυναμική KPI και έσοδα ως αποτέλεσμα της υλοποίησης·

από 2.000 USD/4-6 εβδομάδες

Στείλτε ένα αίτημα →

Ξεκινήστε την υπηρεσία μάρκετινγκ email σας από την αρχή με την αρχή "Γρήγορη Εκκίνηση".

Τι κάνουμε;

Κάνουμε όλες τις προπαρασκευαστικές εργασίες που απαιτούνται για να ξεκινήσουμε μια υπηρεσία μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την αρχή, ετοιμάζουμε ένα σχέδιο και συμβουλευόμαστε μαζί σας, ώστε στο μέλλον η εσωτερική σας ομάδα μάρκετινγκ να μπορεί να διαχειρίζεται ανεξάρτητα το email marketing.

Τι περιλαμβάνει η υπηρεσία;

Δημιουργία λογαριασμού και τεχνική ρύθμιση, δημιουργία συνδρομών και φορμών συλλογής επαφών, ανάπτυξη βασικού προτύπου email, βασικών προτύπων email αφοσίωσης κοινού. δημιουργία κειμένων ενεργοποίησης, επιβεβαίωση λιστών αλληλογραφίας και προετοιμασία για αποστολή μηνυμάτων, σχέδιο περιεχομένου για τον πρώτο μήνα, εγχειρίδιο για την επόμενη εργασία με την πλατφόρμα, διαβούλευση με τον ειδικό σας για την περαιτέρω εργασία του email marketing.

Σε ποιον απευθύνεται αυτή η υπηρεσία;

Για εταιρείες που θέλουν να ξεκινήσουν το email marketing αλλά δεν ξέρουν πώς ή πού να ξεκινήσουν. Για εταιρείες που διαθέτουν ειδικό μάρκετινγκ και προγραμματιστή, μια λίστα email με έως και 5.000 επαφές και που θέλουν να δημιουργήσουν πρόσθετες καμπάνιες email μόνες τους.

Τι λαμβάνετε ως αποτέλεσμα;

  • Ένας έτοιμος προς χρήση λογαριασμός με τον πάροχο υπηρεσιών email σας·

  • Μια επαληθευμένη λίστα email με τις υπάρχουσες επαφές σας και ένα σύστημα για τη συλλογή νέων επαφών·

  • Ένα έτοιμο προς χρήση πρότυπο email όπου χρειάζεται μόνο να προσθέσετε ένα banner, συνδέσμους και κείμενο για κάθε επόμενη αποστολή·

  • Βασικά email που δημιουργούν εισόδημα σε μηνιαία βάση·

  • Οδηγός διαχείρισης λογαριασμού αλληλογραφίας·

Από 1.000 USD/4-6 εβδομάδε

Στείλτε ένα αίτημα →

Ανάπτυξη λίστας email

Τι κάνουμε;

Δημιουργούμε ένα σύστημα για τη μετατροπή της επισκεψιμότητας από τον ιστότοπό σας σε λίστα email στην πλατφόρμα μάρκετινγκ email χρησιμοποιώντας μηχανικούς που έχουν αποδειχθεί σε δεκάδες έργα. Ξεκινάμε τη βασική αυτοματοποίηση για να δημιουργήσουμε εισόδημα μέσω email για εσάς αμέσως μετά την εφαρμογή.

Τι περιλαμβάνει η υπηρεσία;

  • σχεδιασμός φόρμας συνδρομής για τον ιστότοπο subscription form design for the website (static, pop up / game, widget)·

  • τεχνικές ρυθμίσεις λογαριασμού στην email πλατφόρμα·

  • βασικό πρότυπο email·

  • βασικά αυτοματοποιημένα email·

  • τεχνικές εργασίες για τον προγραμματιστή για τη μεταφορά επαφών από τις φόρμες συνδρομής στην υπηρεσία email, καθώς και τη ρύθμιση συμβάντων για την ενεργοποίηση του δυνητικού χρήστη·

  • υποστήριξη στη διαδικασία υλοποίησης·

  • ανανέωση της υπάρχουσας λίστας αλληλογραφίας.

Σε ποιον απευθύνεται αυτή η υπηρεσία;

Για εταιρείες που θέλουν να επικοινωνήσουν με τους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες τους μέσω email, αλλά δεν έχουν ακόμη βάση επαφών ή δεν είναι αρκετά μεγάλη για να επενδύσουν προσπάθεια σε τακτικά μαζικά μηνύματα. Για εταιρείες με μηνιαία επισκεψιμότητα 15.000 ή περισσότερων χρηστών.

Τι λαμβάνετε ως αποτέλεσμα;

  • Ένας έτοιμος προς χρήση λογαριασμός με τον πάροχο υπηρεσιών email σας·

  • Ένα αποτελεσματικό σύστημα συλλογής επαφών·

  • Ένα έτοιμο προς χρήση πρότυπο email όπου χρειάζεται μόνο να προσθέσετε ένα banner, συνδέσμους και κείμενο για κάθε επόμενη αποστολή·

  • Βασικά email ενεργοποίησης (αυτοματοποιημένα email) για τη δημιουργία εισοδήματος αμέσως μετά την εφαρμογή.

από 600 USD/2-4 εβδομάδες

Στείλτε ένα αίτημα →

Άλλες υπηρεσίες διατήρησης χρηστών

Είμαστε έτοιμοι να αναπτύξουμε ένα προσαρμοσμένο σχέδιο με εργασίες μάρκετινγκ για τη διατήρηση των χρηστών με βάση τις ανάγκες της επιχείρησής σας. Θα προσφέρουμε μια λύση στην κύρια εργασία σας και θα βρούμε έναν τρόπο να χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά το μάρκετινγκ διατήρησης για την επίτευξη των στόχων σας. Εάν ενδιαφέρεστε για οποιοδήποτε μέρος ή στοιχείο της περιγραφόμενης υπηρεσίας - επικοινωνήστε μαζί μας.

Τι άλλο μπορούμε να σας προσφέρουμε;

  • διαβουλεύσεις·

  • μετατροπή της τηλεφωνικής σας βάσης επαφών σε επαφές email·

  • Εργαστείτε με ένα ή περισσότερα κανάλια επιλογής: email, web push notifications, ειδοποιήσεις για κινητά, SMS, Viber·

  • αυτοματοποίηση email·

  • επίλυση του προβλήματος της κατάληξης στον φάκελο «Spam»·

  • βελτίωση της φήμης τομέα·

  • εφαρμογή συστάσεων προϊόντων στον ιστότοπο·

  • οποιοδήποτε μέρος των υπηρεσιών που αναφέρεται στις υπόλοιπες σελίδες.

Στείλτε ένα αίτημα →

Τα εργαλεία και οι τεχνολογίες μάρκετινγκ πολλαπλών καναλιών μας

Ομαδικές και αυτοματοποιημένες λίστες αλληλογραφίας με βάση τα δεδομένα συμπεριφοράς των χρηστών με προσέγγιση omnichannel μάρκετινγκ.

Εργαλείο αυτοματοποίησης μάρκετινγκ επικοινωνίας για μαζικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και διαμόρφωση διαφόρων σεναρίων email.

Πιθανώς η πιο γνωστή πλατφόρμα για email μάρκετινγκ.

Η ενσωματωμένη πλατφόρμα CRM της HubSpot περιλαμβάνει το μάρκετινγκ, τις πωλήσεις, τις υπηρεσίες, τις λειτουργίες και το λογισμικό δημιουργίας ιστοσελίδων που χρειάζεστε για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.

Η Klaviyo, η πλατφόρμα αυτοματισμού μάρκετινγκ για το ηλεκτρονικό εμπόριο, χρησιμοποιείται για email μάρκετινγκ και SMS μηνύματα, συγχρονίζει το σύνολο των τεχνολογικών λύσεων σας με το διαδικτυακό σας κατάστημα για να κλιμακώσει την επιχείρησή σας.

Πλατφόρμα αυτοματοποίησης και προσωποποίησης της εμπειρίας χρήστη σε πραγματικό χρόνο μέσω AI.

Πλατφόρμα αυτοματισμών μάρκετινγκ omnichannel, η οποία συνδυάζει διάφορα κανάλια επικοινωνίας (emails, SMS και ειδοποιήσεις ιστού).

Η CloudCart παρακολουθεί τη συμπεριφορά των πελατών, αναλύει τα δεδομένα πωλήσεων και παρέχει ενσωμάτωση με διάφορα κανάλια επικοινωνίας.

Η Brevo προσφέρει εργαλεία για email μάρκετινγκ, καμπάνιες SMS, ζωντανή συνομιλία, CRM και αυτοματοποίηση διαδικασιών μάρκετινγκ, καθώς και ανάλυση της αποτελεσματικότητας των καμπανιών.

Οι υποθέσεις μας

31% αύξηση

του ποσοστού ανοίγματος

Case study: πώς μέσω Email & CRM μάρκετινγκ πετύχαμε υψηλά αποτελέσματα για την Forlife.bg

98%

αύξηση στις παραγγελίες από το μάρκετινγκ CRM

Mania.bg — Ιστορία επιτυχίας: αποτελεσματική διαχείριση και ανάπτυξη μέσω του μάρκετινγκ CRM

Τι λένε οι πελάτες για εμάς

Ζητήστε μια διαβούλευση

Φοβερό! Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας! Έχετε κάνει το πρώτο βήμα προς μια φανταστική καμπάνια μάρκετινγκ. Οι ειδικοί μας θα επικοινωνήσουν μαζί σας εντός 1 εργάσιμης ημέρας, για να απαντήσουν σε όλες τις ερωτήσεις σας.
Ωχ. Παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα κατά τη συμπλήρωση της φόρμας.
Evgeni Venkov
Business Development Manager
Ζητήστε μια διαβούλευση
Φοβερό! Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας! Έχετε κάνει το πρώτο βήμα προς μια φανταστική καμπάνια μάρκετινγκ. Οι ειδικοί μας θα επικοινωνήσουν μαζί σας εντός 1 εργάσιμης ημέρας, για να απαντήσουν σε όλες τις ερωτήσεις σας.
Ωχ. Παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα κατά τη συμπλήρωση της φόρμας.